Penneo

Penneo er en RegTech-virksomhed, der tilbyder automatiseringsløsninger til onboarding af kunder (KYC), digital signering og dokumenthåndteringsprocesser.

Penneo Sign har hjulpet hundredvis af revisions- og regnskabsfirmaer med at automatisere deres kunderelaterede processer – hvilket sparer revisorer og regnskabsfolk i gennemsnit 1,5 time pr. kunde om året.

Takket være Penneo Signs brugerdefinerede signeringsflow, automatiske påmindelser og revisionslogbog er det meget mere effektivt og sikkert at håndtere enkle og komplekse signeringsprocesser – fra aftalebreve til revisions- og finansielle rapporter. Du kan indsamle underskrifter fra flere interessenter i den korrekte rækkefølge på én gang – og du har revisionssporet til at dokumentere overholdelse af reglerne.

60 % af alle dokumenter, der sendes via Penneo, returneres underskrevet på mindre end 24 timer.

Penneo blev grundlagt i 2014 med ambitionen om at reducere besværet med at få dokumenter underskrevet ved at levere en digital signaturplatform. 

Siden da har Penneo udviklet sig til et sæt af løsninger til automatisering af arbejdsprocesser i forbindelse med onboarding af kunder (KYC), signering og dokumenthåndtering. 

De solide løsninger hjælper organisationer i regulerede brancher med at opfylde overensstemmelseskrav på en effektiv og sikker måde. 

Med Penneo reducerer virksomheder den tid, der bruges på administrative opgaver og driftsomkostninger, samtidig med at de forbedrer produktiviteten og slutbrugeroplevelsen. 

Du kan få flere oplysninger på www.penneo.com

Facebook
Twitter
LinkedIn