Intempus

Digital timeregistrering tilpasset din virksomhed

Sådan bliver administrationen nem med Intempus

Med Intempus får din virksomhed et moderne timeregistreringssystem. Uanset om du vil benytte mobil, tablet eller computer, er det nemt at registrere arbejdsdagen samt holde styr på administrationen. Med få klik kan indberetninger let godkendes og derefter overføres til løn og regnskabssystemet.

Kort og godt giver Intempus mulighed for:

  • Nem tidsregistrering på projekter
  • Fravær-, kørsel- og udlægsregistrering
  • Afspadseringsbalance og overblik over feriedage
  • Opsætning af overtidsregler og normtid
  • Planlægning af arbejdstid på medarbejdere eller projekter
  • Gnidningsfri integration til regnskab og løn

 

Kom i gang med at få en nemmere og mere intelligent administration – helt gratis!

Som medlem af FDR kan du benytte Intempus gratis. Alt du skal gøre, er, at kontakte os. Så fremviser vi systemet med udgangspunkt i dine administrative behov og ønsker. Derefter opsætter vi en løsning, der er tilpasset dig og din virksomhed, og hjælper dig godt i gang.

Intempus har desuden gratis support.

Har du lyst til at høre mere? Så kontakt Jesper Lagoni på tlf. nr. 21 93 64 40 eller jl@intempus.dk, eller se mere på www.intempus.dk 

Facebook
Twitter
LinkedIn